Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść

 
 
 
  ID: 534755

Dawny przebieg linii kolejowej (Rudna-Brodów)



Budowa
1874
Status
Istnieje częściowo
Likwidacja
1910-1913
 
Kilometr 61,6-61,8 linii kolejowej nr 273 to początek przełożenia linii kolejowej i zmiana jej przebiegu, choć obecnie niezauważalna, gdyż dokonano korektę promienia łuku. Historyczny przebieg linii BSFE to odejście nasypu linii jednotorowej w kierunku wsi Brody. Nową linię dwutorową poprowadzono już przez Rudną Miasto. Powodem zmiany przełożenia linii było poprawienie jej parametrów technicznych przy okazji budowy drugiego toru oraz doprowadzenie linii do stacji Rudna Miasto (węzeł z magistralą ...
Kilometr 61,6-61,8 linii kolejowej nr 273 to początek przełożenia linii kolejowej i zmiana jej przebiegu, choć obecnie niezauważalna, gdyż dokonano korektę promienia łuku. Historyczny przebieg linii BSFE to odejście nasypu linii jednotorowej w kierunku wsi Brody. Nową linię dwutorową poprowadzono już przez Rudną Miasto. Powodem zmiany przełożenia linii było poprawienie jej parametrów technicznych przy okazji budowy drugiego toru oraz doprowadzenie linii do stacji Rudna Miasto (węzeł z magistralą podsudecką - 1869), które było zdecydowanie lepiej zaludnione niż położona na północ od niej stacja towarowa Rudna-Gwizdanów. Dawny przebieg linii nadodrzanki "wpinał się" przy stacji Rudna-Gwizdanów w km 74,97.
Pokaż więcej Pokaż mniej
 

  • Data: 1930-1939
    komentarze: 6
    Mapa z lat 30tych XX w. Zieloną przerywaną linią zaznaczyłem nieukończone ...
  • Data: 2008-11-04
    komentarze: 1
    Widok na nasyp. Pozostałość po nieukończonym odcinku linii kolejowej. ...